Followers

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Sunday, April 8, 2012

Un cadeau pour toi/A gift for you

Bonjour,
J'ai finalement une carte un peu plus masculine.
Hello,
I finally have a card a little bit more masculine.
Le carton, ruban, boutons et sentiment sont de SU.  Les papiers à motif sont de DCWV.  J'ai mis du Stickles sur les rebords et des attaches parisiennes dans les coins.
The cardstock, ribbon, buttons and sentiment are from SU.  The patterned paper are DCWV.  I put Stickles on the edges and brads in the corners.
J'ai colorié l'image de Lili of the Valley avec mes Copics sur du carton Make "It" Colour.
I coloure Big Present from Lili of the Valley with Copics on Make "It" Colour cardstock.

Peau/Skin E11-00-000, Cheveux/Hair E47-43-41, Short B97-95-93-91, Cadeau/Gift YG63-61-G20, Souliers/Shoes C7-5-3 & C3-1-00-CB, Chemise/Shirt C3-1-00-CB.

J'ai suivi un des croquis de The Sweet Stop:  SSS48.
I followed one of The Sweet Stop sketches:  SSS48.

A+
Brigitte

5 comments:

Danielle Champagne said...

Brigitte... je n'ai pas le temps de me virer de bord (!) que tu as déjà une autre carte de poster! je voudrais bien ta recette... faut croire que je vieillis.

Elle est magnifique cette carte, j'ai cette étampe, que je n'ai pas coloriée, et je la trouve tout simplement adorable. j'aime les images de petits garçons... j'adore les boutons quel joli détail. Bravo.

Catherine said...

Your shading is fabulous on this, love it....

Céline said...

oh la la encore une superbe carte masuline ! les papiers sont super!!! fabuleux coloriage comme toujours!
bises
céline

Monika/Buzsy said...

What a darling card Brigitte. Such a sweet image and the coloring is fabulous! The tag and buttons look great. Thank you for playing with us at The Sweet Stop this week!

Chrissy D said...

This is absolutely PRECIOUS! Gorgeous coloring and such a SWEET image! Thank you for joining us in the Sweet Stop Sketch! Have a blessed week!