Followers

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Friday, April 6, 2012

Tilda première communion/first communion

Bonjour,
Je suis chanceuse:  mes cartes sont en vente dans un petit café.  On m'a demandé de faire des cartes de première communion et de baptème.  Maintenant, les clients veulent des cartes de garçon!  Vous allez probablement voir que de cela pour les prochains messages, *rire*!!!
Hello,
I'm lucky enough to have my cards displayed in a little café.  I was asked for first communion and baptism cards, now, customers are asking for boy's cards!  So you will probably see a lot of guy cards in the next posts, lol!!!
Le papier à motif est de s.e.i et le carton et ruban de SU.  J'ai mis du Stickles et encré les rebords.  J'ai embossé le bas avec un dossier de Spellbinders.
The patterned paper is s.e.i and the cardstock and ribbon are SU.  I put Stickles and inked the edges.  I embossed the bottom part with a Spellbinders folder.
J'ai colorié l'ange Tilda avec mes Copics sur du papier Copic X-Press Blending.  J'ai ajouté du Smooch Illuminate sur sa robe et du Stickles sur ses ailes.
I coloured Angel Tilda with Copics on Copic X-press Blending cardstock.  I added Smooch Illuminate on her dress and Stickles on her wings.

Peau/Skin E11-00-000-R20, Cheveux/Hair E29-25-50, Robe et ailes/Dress and wings C3-1-00-CB.

La grosse fleur turquoise est de mon amie Céline.  Le reste des fleurs sont de WOC.
The big aqua flower is from my friend Céline.  The rest of the gorgeous flowers are from WOC.

Pour les défis suivants:  
Simon Says Challenge:  outil préféré (ma Cuttlebug)
Just Magnolia:  tout va

For the following challenges: 
Simon Says Challenge:  favorite tool (my Cuttlebug)

A+
Brigitte

9 comments:

Danielle Champagne said...

OH! Brigitte, comme c'est mignon. Et quelle bonne idée d'utiliser cette Tilda pour une carte de premie`re communion. Magnifique.
Joyeuses Pâques.

Catherine said...

Really cute card love the colours....

Aideen said...

Congrats on your orders-the first of many I'm sure :) x

nnalorac said...

This is gorgeous Brigitte, lovely colours and sweet Tilda. Good luck with the orders. Carolxx

Céline said...

coucou
oh la la encore une fois tu as fait une merveille ! cette carte est somptueuse les couleurs vont si bien ensemble !!! et le coloriage .... j'adore ces cheveux! tes bouquets de fleurs sont splendides !
bises
céline

Hazel said...

Brigitte

this is such a beautiful card - I love everything about it.

I'm already looking forward to seeing the guy cards!

take care

Hazel x

Amélie said...

Pleine de douceur, les anges, les plumes... Il ne manque que des morceaux de nuage!

Dawn said...

Gorgeous card! Angel Tilda is perfect for the occasion. Beautiful colours and textures.

Hugs, Dawn

cats whiskers said...

Awesome colour scheme on this sweet card, thanks for joinings us at Simon Says Stamp Challenge this week
Hugs
Jacs xx