Followers

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Sunday, April 15, 2012

Christmas Card Challenge week/semaine 20

Hi everyone,
It's this time of the week again:  a challenge at Christmas Card Challenge!!!
For this week's challenge, we would like you to use twine.  Please keep in mind that all challenges are optional. The only real rule is that you must create a new Christmas Holdiay, Winter or Hanukkah card. Also, it is not necessary to use a SCRS stamp on your card, but we sure love it when you do!
 Bonjour tout le monde,
C'est dimanche et ça veut dire que le nouveau défi de Christmas Card Challenge vient de commencer!!!
Pour cette semaine, on voudrait que vous utilisiez de la ficelle sur votre carte.  N'oubliez pas que les défis sont optionels.  La seule règle est de faire une carte de Noël ou d'hiver.
The only twine I have is this one, so I had to go with these colours!  The cardstock and sentiment are SU.  I embossed the background with the snowflake folder and put Stickles on the edges.  I added 3 gems and the twine from My Mind's Eye.
La seule ficelle que j'ai est celle-ci, il a donc fallu que j'utilise ces couleurs!  Le carton et sentiment sont de SU.  J'ai embossé le fond et mis du Stickles sur les rebords.  J'ai ajouté 3 pierres et mis la ficelle de My Mind's Eye.
I coloured the image from Lili of the Valley with Copics on Neenah cardstock.  I added Stickles and Glitter Ritz.
J'ai colorié l'image de Lili of the Valley avec mes Copics sur du carton Neenah.  J'ai ajouté du Stickles et Glitter Ritz.

Skin/Peau E21-00-000-R20, Hair/Cheveux E39-34-51, Shoes/Souliers E39-34-31, Coat/Manteau YG63-61-G20, Pink/Rose RV66-63-"61", Leaves/Feuilles G28-"26"-24, Whites/Blancs C3-1-00-CB, Flame YR15-Y15-11, Holder/Chandelier YT24-Y15-11.

A+
Brigitte 

2 comments:

Catherine said...

Gorgeous card, love that stripey paper.....

Céline said...

cette carte me plait énormément les couleurs la disposition la ficelle.... tout en fait!!!! et ton coloriage waouh!!!!!
bises
céline