Followers

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Sunday, April 1, 2012

Fête Magique/Magical Birthday

Bonjour,
C'est le troisième message pour aujourd'hui...  c'est ça qui arrive quand on fait parti de deux équipes de design et la date de publication est la même, *rire*!!!  Voici une carte masculine.  En fait, c'est plutôt enfantin, mais ça va faire l'affaire *rire*!!!
Hello,
It's my third post today...  this is what happens when you're part of two design teams and the schedule date is the same, lol!!!  Here's a masculine card.  In reality, it's more childish, but it will do, lol!!!
J'ai utilisé du carton et papiers à motif de mon magasin de bricolage.  Le film est de Céline (merci encore!) et le ruban de Michaels.
I used cardstock and patterned paper from my local craft store.  The strip fim is from Céline (thanks again!) and the ribbon from Michaels.
J'ai colorié l'adorable petit magicien de Lili of the Valley avec mes Copics.  J'adore les résultat, il est si mignon que c'était une joie le colorier!  J'ai ajouté du Stickles sur les étoiles et les lunes.  
J'ai finalement essayer tous les cartons échantillons pour Copics que j'ai reçu de Paper Temptress.  J'avais déjà du Cryogen White et c'est parfait pour ajouter du brillant.  Le Neenah Solar White est celui que j'ai pris pour cette carte.  Il fonctionne merveilleusement et je vais en recommender!  Pour ce qui est du Heavenly White (toutes les épaisseurs), je n'aime pas du tout.  L'encre reste sur le dessus du papier et ne se mélange pas.
I coloured Abracadabra from Lili of the Valley with Copics.  I love the results, he's so cute and was a joy to colour!  I added Stickles on the stars and moons.
I finally tried all the Copics sample cardstock from Paper Temptress.  I already had Cryogen White and it's perfect for that extra shimmer.  I used Neenah Solar White for this card.  It works beautifully and I will order some more!  For the Heavenly White (all thicknesses), I don't like at all.  The inks sits on top of the paper and doesn't blend well.

Peau/Skin E11-00-000, Bleu/Blue B99-97-95-91, Rouge/Red R29-24-22, Brun/Brown E37-34-31, Or/Gold YR24-Y15-11, Short E43-42-41, Pages E42-41-40, Plancher/Floor E31-50, Souliers/Shoes C7-5-3-1-00, Ourson/Bear C5-3-1-00-R20.

Pour le défi de Lili of the Valley:  tout va
Simon Says Challenge:  tout va
For the challenge at Lili of the Valley:  anything goes
Simon Says Challenge:  anyting goes

A+
Brigitte

7 comments:

Danielle Champagne said...

OH! Brigitte ton magicien est digne de harry potter! mignon, trop mignon. Et j'aime bien la bande de film... comme une allusion au film! ton coloriage est tout à fait réussi, j'aime le petits points dorés, comme de la poudre de perlimpimpin!!!!!! trop cute.

Céline said...

oh la la ta carte est merveilleuse, magique :)
tu as tellement bien colorié le petit magicien je suis en admiration !
le film est parfait ici
comme j'aimerais faire des cartes garçon comme toi!
bises
céline

debby4000 said...

This is fabulous Brigitte, love it.
luv
Debby

Chris said...

Such a beautiful card Brigitte and I love your colouring, you're so very skillful! Gorgeous image and design too. Hugs, Chris x

featheredheaven said...

Hi Brigitte!
This young man is just so sweet! I love this stamp, and of course your coloring!
Sue O

Teresa said...

WOW! What stunning cards you make Bridget and perfect colouring too, absolutely love this card. I hope you enjoy your Easter Break hugs Teresa xx

Plastic Business Cards said...

I am quite impressed with this little magician!

Plastic Business Cards
Plastic Card
Scratch Card