Followers

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Tuesday, April 5, 2011

Boucle d'or/ Goldilocks

Bonjour, je vais faire vite.  Je dois aller travailler bientôt.
Hi, I have to be quick, I have to go to work soon.


Recette:
Papier:  SU, My Mind's Eye, Fiskar
Fleurs:  Wild Orchid Crafts
Pochoirs:  Marianne Design, Cheery Lynn
Estampe:  Moonlight Delights
Couleur:  Copics
Étiquette:  Cricut et cartouche StoryBook
Ruban:  SU
Accessoires:  Stickles Diamond et Platinum, Viva Decor Pearl crème

Recipe:
Paper:  SU, My Mind's Eye, Fiskar
Flowers:   Wild Orchid Crafts
Dies:  Marianne Design, Cheery Lynn
Stamp:  Moonlight Delights from Kraftin' Kimmie
Colours:  Copics
Tag:  Cricut and StoryBook cartridge
Ribbon:  SU
Accessories:  Diamond and Platinum Stickles, cream Viva Decor Pearl



Je suis vraiment fier de ses boucles, je crois que c'est mon meilleur essai pour des cheveux!  Si vous avez remarqué, j'ai reçu ma nouvelle Cuttlebug et j'ai pu utilisé mon nouveau pochoir!
I'm really pround of her hair, I think it's my best one yet!  If you notice, I received my new Cuttlebug and I used my brand new die!
Bye
Brigitte

4 comments:

RoseC said...

Brigitte, your Moonlight Delights image is fabulous! I especially love the way your colored her hair. Nicely done. So glad to see your entry at Copic Creations. ~ Rose

Tammy (LaDiva) said...

Oh que tu as réussie les cheveux wow!!! Magnifique coloration Brigitte!!!! Trop mignonne cette poupée :)))

Bonne chance avec cette belle création..tu es championne *wink*

Tammy xox

Salma said...

Your card is wonderful!

Bev said...

Wonderful card! Thanks for joining us at WOC x