Followers

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Tuesday, January 14, 2014

Lazy days avec LOTV

Bonjour,
Voici une carte assez vite fait pour le cousin de mon mari.
Hi,
Here's a quick card I made for my husband's cousin.
Ça fait longtemps que j'ai ce ruban de SU et je voulais l'utiliser.  Les papiers de LOTV ont les couleurs parfaites pour aller avec.  J'ai mis un sentiment de Simple à Souhait.  La carte est très simple, je voulais qu'elle se malle sans problème, *rire*!!!
I had this SU ribbon for a long time and I wanted to use it.  These LOTV papers were perfect for this!  I finished by a sentiment from Simple à Souhait.  The card is pretty simple, I didn't want any problem mailing it, lol!!!
J'ai colorié l'image de LOTV avec mes Copics et j'ai fait le ciel avec une découpe en papier.
I coloured Lazy Days from LOTV with Copics and made the sky with a template.

Peau/Skin E11-21-00-000-E93, Vert/Green YG97-95-93-91, Orange R08-05-02-01, Journal/Newspaper W3-1-00.

Pour les défis/For the challenges:  
Without words:  stripes and/or dots
LOTV:  anything goes

A+
Brigitte

6 comments:

Sandra said...

Perfect masculine card, and a first for me with regards designing around a ribbon instead of paper! You're so creative girlie. I love this adorable little image which you've colored to perfection as always :)S xo

Danielle Champagne said...

Comment j'ai pu manquer cette carte adorable. Le ciel est de toute beauté, et ton coloriage est à couper le souffle. J,adore le layout aussi, ces papiers sont non seulement parfaits, il sont magnifiques. Bonne journée. xox

Céline said...

trop trop beau !!!! j'adore tes nuages, ils sont parfaits !
bises
céline

Patricia said...

C'est simple et tres joli.Les couleurs vont bien ensemble et le ruban est parfait. L'image est bien colorie.
Je t'embrasse et je te felicite.
Patricia xx

Susie Sugar said...

Perfect clouds you just wanna reach out and touch them
Great card xx

Erica said...

What a wonderful card, Brigitte.

Such lovely soft colours and the clouds look fabulous!

Thanks for joining our Lili of the Valley 'Anything Goes' challenge!

Good Luck!

Hugs

Erica x