Followers

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Thursday, August 16, 2012

Little Miss Cutie

Bonjour,
J'ai une carte dont j'ai colorié l'image durant mes vacances.  Je dois avouer que je n'ai pas fait beaucoup de bricolage le temps que j'étais parti!  J'ai quand même emmener mes Copics et colorié un peu.
Hello,
I have a card made with an image I coloured during my vacation.  I have to admit that I didn't craft much while I was away!  I still brought my Copics and coloured a little bit.
J'ai fait cette carte pour me faire plaisir!!!  J'ai choisi des couleurs que j'aime et aussi du papier ligné!  Danielle m'a donné le beau papillon et je l'ai airbrushé ainsi que les perles de plastique.  C'est dur à voir, mais j'ai embossé le fond.
I made this card with everything I like!  I choose my favorite colours and some lined patterned paper.  Danielle gave me the beautiful butterfly that I airbrushed.  I also gave the same treatment to the dew drops.   It's hard to see, but I embossed the background.
J'ai colorié Foxi de Make it Crafty sur du carton Neenah.  J'ai ajouté du Stickles sur ses ailes.  N'est-elle pas la plus belle petite fée?!!!  Je pensais me rappeler des couleurs que j'ai utilisé, mais ma mémoire était aussi en vacance, *rire*!!!
I coloured Foxi from Make it Crafty on Neenah cardstock.  I added Stickles on her wings.  Isn't she the most adorable little fairy?!!!  I thought I would remember the colours I used, but my memory was also on vacation, lol!!!

A+
Brigitte

4 comments:

Christina C. said...

Yes, indeed, Brigitte....she is ADORABLE!!!! lOVE, love your amazing coloring of this darling image....look at the gorgeous hair!
Sooooooo stunning!!!!

Céline said...

encore une fois je suis fan! c'est une superbe carte avec des couleurs si bien choisies!, n'y aurai-t-il pas un peu de V17, 15, 12 ??? lol! parfaite colorisation!
bises
céline

Nathalie said...

Hello,
j'adore les couleurs de cette carte. Le coloriage est très réussi.
Biz
Nathalie

Sandra said...

Oh my word Brigitte, she is soooooo cute and your colouring is superb!!!
I love purple too, and you continue to amaze and inspire me. Your colouring of her hair is fantastic and your pleats are perfect-o!!!
:)S