Followers

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Tuesday, June 12, 2012

Graduation

Bonjour,
Je veux vous montrer deux cartes aujourd'hui,   Il y a une version féminine et masculine pour une graduation.
Hello,
I want to show you two cards today.  It's almost the same thing, one is feminine, the other one masculine.
Le papier à motif, carton et sentiment viennent de SU.  J'ai ajouté du ruban du magasin local.  J'ai appliqué du Stickles argent sur les rebords pour ajouter un peu de brillant.
The patterned paper, cardstock and sentiment are from SU.  I added ribbon from the local craft store.  I applied silver Stickles on the edges for some shine.
J'ai colorié Tilda avec mes Copics sur du carton Neenah.  J'ai ajouté du Smooch Illuminate sur ses souliers, une fille doit bien avoir un peu de bling, même quand c'est sa journée de graduation, *rire*!!!  J'ai colorié les deux images dans les même tons, mais sur du carton différent.  Je voulais voir la différence que ça ferait.  Je dois admettre que le résultat est très similaire!
I coloured Graduation Tilda with Copics on Neenah cardstock.  I added Smooch Illuminate on her shoes, a girl has to have some bling after all, even on her graduation day, lol!!!  I coloured the two images on different kind of cardstock with the same colours.  I wanted to see the difference.  I have to admit that the result are really similar!
Les fleurs de WOC.
The flowers from WOC.

Je veux participer aux défis suivants avec ma première carte:  
Wild Orchid Crafts: tout va
Polka Doodle:  beaucoup de fleurs
Sketch Saturday:  croquis

I want to participate to the following challenges with the first card:  
Wild Orchid Crafts:  anything goes
Polka Doodle:  lots of flowers
Sketch Saturday:  sketch


Pour le défi de Going Buggy:  utiliser une couleur
For the challenge at Going Buggy:  make a card using one colour (I figure that if Enfys can use a little bit of green for the leaves, I can use a little bit of blue, lol!!!).

Cette fois ci, j'ai colorié Edwin sur du carton XPress.
This time, I coloured Graduation Edwin on Xpress cardstock.

Peau/Skin E11-00-000-R20, Cheveux/Hair E29-25-50, Uniforme/Uniform C7-5-3, Gland/Tassel YR24-Y15-11, Souliers/Shoes C3-1-00-CB/C7-5-3 ,Pantalon/Pants B97-93-91, Diplome/Diploma W3-1-00-CB.


A+
Brigitte

4 comments:

Danielle Champagne said...

Magnifiques toutes les 2 Brigitte! tellement dans le ton, et j,adore les jeans de Edwin qui dépassent! un classique.....Bravo. bonne journée.

Céline said...

une fois de plus j'adore! ton coloriage est parfait j'aime ces plis sur les robes! très belles cartes, très élégantes pour l'occasion
bises
céline

nnalorac said...

Both Super Graduate cards Brigitte, love your designs and fab colouring. Carolxx

Enfys said...

Gorgeous card Brigitte, yes, a bit of blue is allowed lol. Thanks for entering it in the June Going Buggy challenge and good luck
hugs
Enfys x