Followers

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Sunday, January 15, 2012

Romane

Si vous cherchez le message pour By the Cute & Girly, c'est ici.  Pour celui de Christmas Card Challenge, cliquer ici.
If you're looking for the post for By the Cute & Girly, it's here.  For Christmas Card Challenge post, click here.
Bonjour,
J'ai fini ma deuxième page de collimage pour le défi de By the Cute & Girly hier soir, mais je n'ai pas eu le temps de la mettre sur mon blog.  Celle-ci est de la naissance de ma petite nièce!  Elle s'appelle Romane et elle est bien jolie, elle a les yeux de son papa!!!  Il y a beaucoup de photos, donc attachez vous, *rire*!!!
Hello,
I finished my second scrapbooking page for the challenge at By the Cute & Girly last night, but I didn't have time to put it on my blog.  This one is for the birth of my little niece!  Her name is Romane and she's so cute, she has her daddy's eyes!!!  There's a lot of pictures, so ready yourself, lol!!!
Tout les cartons, papiers à motif et rubans sont de SU.  J'ai ajouté des plumes en arrière de la feuille de données et des pierres avec mon I-Rock.
All cardstock, patterned paper and ribbons are from SU.  I added feathers behind the data sheet and bling with my I-Rock.
J'ai colorié Tingla de Magnolia avec mes Copics et ajouté du Smooch Illuminate et du Stickles.  J'ai fait le nom avec ma Cricut et les cartouches Gypsy Font et Opposites Attracts.
I coloured Tingla from Magnolia with Copics and added Smooch Illuminate and Stickles.  I made the name with my Cricut and Gypsy Font and Opposites Attracts cartridges.
Le verso/The back
Fleurs de WOC.  Elle est adorable, n'est-ce pas?!!!
WOC flowers.  She's adorable, isn't she?!!!

Estampes de SU colorié avec mes Copics.
SU stamps coloured with Copics.

Lapin/Bunny N4-2-0-RV000
Hippo R85-83-81-RV000-Y15-11-000
Tingla E57-53-51-50, E11-21-000-R20, R83-81-RV000, C3-1-00-CB.

For the challenge at Stampin' for the Week-End:  out with the old (I had the patterned paper and SU stamps forever!).
Pour le défi à Stampin' for the Week-End:  on se débarasse du vieux (Ça fait une éternité que j'ai les papiers à motif et estampes de SU!).

J'espère voir vos projets de nouveaux débuts à By the Cute & Girly!
I hope to see your new beginnings projects at By the Cute & Girly!

A+
Brigitte

3 comments:

Céline said...

super belle cette page! trop mimi ta nièce
bisous
céline

Redrottie said...

A super project!! thank you for joining in the fun at 'Stampin for the weekend' Good luck with your entry !! karen (Redrottie) xx

Lora said...

Awww, she is so cute! :)
I love the images you have used, that baby Tingla is just perfect for this page.
Hugs Lora x