Followers

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Saturday, June 1, 2019

Summertime at Simply Magnolia

Bonjour,
Le défi du mois chez Simply Magnolia est: tout va avec l'option de l'été.
Hello,
The challenge this month at Simply Magnolia is: anything goes with the option of summertime.
Je me suis bien amusée avec cette carte. J'ai choisi des papiers avec des bulles et des vagues. J'ai ajouté des perles et une petite bannière.
I had fun with this card. I choose papers with bubbles and waves. I added pearls and a little banner.
J'ai colorié Bubble Tilda avec mes Copics.
I coloured Bubble Tilda with Copics.

Pour les défis suivants/For the following challenges:
TOMIC: Summer & sea
Simon Says Wednesday challenge: anything goes
Polkadoodle: anything goes




A+
Brigitte

2 comments:

Céline said...

j'adore la touche de orange dans cette carte
bises
céline

Fleur said...

Very pretty card. Thanks for sharing with us at Polkadoodles, good luck & I hope you join us again HUGS Fleur xxx