Followers

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Monday, October 14, 2013

So Cool!!!

Bonjour,
J'ai une carte pour une personne un peu spéciale.  Il est super et j'ai toujours du fun quand il est là.
Hello,
I have a card for a special person.  He's awesome and I always have fun when he's around.
J'ai utilisé des papiers que j'ai acheté au magasin de bricolage et ajouté un sentiment de Kraftin' Kimmie.
I used patterned papers from the local craft store and added a Kraftin' Kimmie sentiment. 
J'ai colorié l'image de Dr. Digi avec mes Copics et mis du Crystal Effects sur la guitare.
I coloured Davey Dunderton from Dr. Digi with Copics and put Crystal Effects on the guitar.

Peau/Skin E13-11-21-00-000, Noir/Black C9-7-5-3, Bleu/Blues B99-97-95-93-91, Lettre/Lettering R29-24-22, Souliers/Shoes E39-35-34-31, Guitare/Guitar E18-19-08-02-43-41-40.

Pour le défi/For the challenge:
Here Comes the Boys:  sketch

A+
Brigitte

10 comments:

Kirsty said...

Hi what a fun card ...just love the bright colours and fab sentiment..made me smile ..super creation :)

Danielle Champagne said...

OH! la la... est-ce que j,entends les BeeGees s'égosiller sur Saturday Night Fever, moi, la la???? et le beau John Travolta, tout jeune, prendre le centre de la piste de danse???? Brigitte, j'adorrrrrrrrre! Quel effet! le bout de la guitare qui dépasse, les cheveux du monsieur! le coloriage est à couper le souffle! Vraiment ma belle! chapeau!

Inky Angel said...

Wow Brigitte, this is awesome, such a cool card!!! The DPs are perfect which bring out the character of Davey. You make really great cards for boys/men, I am sure your friend will be really pleased to receive this card.
Hugs, Katie

Dobra said...

Wow what a great job.
Very beautifully done.
I really like

Marina said...

The image is so funny and you made a wonderful card with it. It's gorgeous!

Hugs,
Marina

Christina C. said...

I love this, Brigitte! What a great idea using crystal effects on the guitar!

Danica said...


Very beautifully done.
I really like.
Hugs Danica

Mojca said...

Oh he looks so cool and hip! Really gorgeous card. Thank you for joining us at Here Comes The Boys. Hugs! Mojca

Susie Sugar said...

Lol what a funky card it's such fun darling ...love it
Hugs Susie xx

Patricia said...

Wow le rock est a l'honneur. Je suis sur que la personne pour qui est cette carte va l'aimer. Les couleurs vont bien ensemble.
Felicitations et je t'embrasse,
Patricia xx