Followers

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Tuesday, October 1, 2019

Purple at Simply Magnolia


Bonjour,
Le défi du mois chez Simply Magnolia est: tout va avec l'option mauve.
Hello,
The challenge this month at Simply Magnolia is: anything goes with the option of purple.
 Moi qui adore le mauve, je me suis bien gâtée!!!! Les papiers sont de Maja Design et le sentiment de Stampin' Up. J'ai fini par quelque perles.
I LOVE purple, so I spoiled myself!!! I used Maja Design patterned papers with a Stampin' Up sentiment. I finished with some pearls.
 
J'ai colorié Clown Tilda Dress avec mes Copics.
I coloured Clown Tilda Dress with Copics.

Pour les défis suivants/For the following challenges:
TOMIC: monochrome




A+
Brigitte

1 comment:

Céline said...

elle est tellement jolie
bises
céline