Followers

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Sunday, July 1, 2012

BTC&G July challlenge

Hello,
This month at By The Cute And Girly, it's my turn to pick a theme.  I choose:  A day at...
It could be anything you want:  a day at the beach, at the soccer field, at the CN tower, the sky's the limit!!!  I chose a day at the circus and use an image from one of the sponsors:  Mayzy Art.  She has wonderful quirky images and it was really hard to pick just one, lol!!!
Bonjour,
Pour le mois de juillet chez By The Cute And Girly, c'est à mon tour de choisir le défi.  J'ai choisi:  Un jour à...
Ça peut être ce que vous voulez:  une journée à la plage, à la tour du CN, à la ferme, les possibilitées sont infinies!!!  J'ai choisi une journée au cirque et j'ai utilisé une image d'un des sponsors:  Mayzy Art.  Elle a de merveilleuse images, c'était très dur de ne choisir qu'une, *rire*!!!
I printed the image fairly big and I wanted it to take center stage.  So I kept everything simple and just added some gems.
Je voulais que l'image soit le centre de l'attention et je l'ai donc imprimé en gros format.  J'ai gardé le tout très simple et seulement ajouté des pierres.
Lion Tammer has been printed on Neenah cardstock and coloured with Copics.  I added Smooch Illuminate on her lips and Stickles on the feather.
L'image a été imprimée sur du carton Neenah et coloriée avec mes Copics.  J'ai ajouté du Smooch Illuminate sur ses lèvres et du Stickles sur la plume.


Peau/Skin E11-21-00-000-R20, Cheveux/Hair E49-44-42, Noir/Black C9-7-5-3, Rouge/Reds R29-24-22-20, Or/Gold YR24-Y15-11, Crinière/Mane E39-34-31, Fourrure/Fur YR24-23-21-R20-30, Plume/Feather BV04-02-000.

I hope that you will join us this month and I can't wait to see what you will come up with!
J'espère que vous allez vous joindre à nous ce mois-ci et j'ai hâte de voir ce que vous allez faire!

A+
Brigitte

6 comments:

Sandra said...

Oh my gosh Brigitte!!!! This is over the top girlfriend, and I am not kidding. You have totally rocked this image, your colouring simply said is, SPECTACULAR !!!!!

I love that you didn't use too many layers of paper and embellishments because your image is the entire show piece. Bravo girlie, bravo!
Hope you are having a very relaxing Canada Day weekend :)S

Danielle Champagne said...

Bon dimanche Brigitte, Spectaculaire! tu as colorié cette image magnifiquement. Et elle mérite la place d'honneur que tu lui as accordée! Ravissante! xox

nnalorac said...

Oh WOW oh WOW Brigitte, Stunning CAS card. The image is amazing and beautifully coloured. Carolxx

Céline said...

bon tu sais ce que j'en pense hein??? elle est fabuleuse cette carte et le coloriage du lion waouh!!!! c'est trop trop bien fait!
bises
céline

Kate said...

Fabulous colouring on this one Brigitte, just fabulous!!

** Kate **

debby4000 said...

Oh what a fabulous card, love it.
luv
Debby